Pagina's

08-01-2011

Vrijdag 7 januari (7/365) Only 358 Left


Ik had tot een paar weken geleden nog wiskunde bijles bij een speciale 'bijlesorganisatie', maar daar werkt het allemaal heel anders dan hoe wij het op school doen, dus dat hielp echt voor geen meter. Na één bijles van Romy (een vriendin) snapte ik het helemaal en die toets ging (voor zover ik nog weet) best goed! Met deze tegoedbon heeft ze een lekkere Snicker gekocht, haha.


De laatste 2 uren van de dag heb ik echt helemaal dubbel gelegen met Wendy, Romy, Maartje en Fiona. De lippenbalsem van Maartje was stiekem een kernbom, die zou ontploffen en mijn rekenmachine en lijmstift waren ineens bazuka's (of hoe Wendy het zegt ; BAAZOEKAAS) waarmee ze MIJ dood probeerde te schieten. Op de foto zie je Fiona & Wendy in actie. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit harder heb gelachen als toen. Het klinkt heel dom, en dat was het ook, maar je had er gewoon bij moeten zijn!