Pagina's

19-02-2011

Woensdag 16 februari (47/365) Only 318 Left


Vandaag gingen Wendy, Fiona, Karlijn, Isis, Romy en ik naar All Time Low! Het was in de grote zaal van de Melkweg, en helemaal uitverkocht! Het was echt supervet! Het voorprogramma (Young Guns) was nog maar nauwelijks begonnen, en we zaten al midden in een tornado! Tijdens All Time Low stonden we ongeveer op de 4e rij en ik ben helemaal door elkaar geschud en geplet. Met als gevolg ; blauwe plekken & cup AA. Maar het is zó vet, je moet het echt gewoon een keer mee maken!

Maar tijdens Damned If I Do Ya (Damned If I Don't) kreeg ik iets in m'n gezicht (ik denk een schoen ofzoiets) en dat deed nogal pijn. Een bewaker heeft me toen uit het publiek getrokken, terwijl het 3 minuten later gewoon weer ging. Hier (ongeveer 8:05) zie je hoe ik uit het publiek word getrokken, haha ; )

De rest van de avond heb ik helemaal achterin de zaal gestaan, bij de bar. En dat was echt een fijne plek! Ik dacht eerst echt 'shit, dan sta ik hier straks een beetje in m'n eentje als een debiel los te gaan', maar ik heb gewoon m'n cola neergezet en staan springen alsof m'n leven ervan afhing ;) Wendy, Fiona, Romy, Karlijn en Isis kwamen me ongeveer op de helft van All Time Low wel zoeken, dus ik stond niet heel de avond alleen ;) Het was echt heel leuk! : D