Pagina's

24-03-2011

Donderdag 17 maart (76/365) Only 289 Left


IT'S MY BIRTHDAAAAY! Nu ben ik 15 :D
Dit was echt de beste verjaardag van mijn leven! 's Ochtends werd ik gebeld door GIEL BEELEN van 3FM! Ik mocht 'begin de dag met een dansje' zingen, hahaha! Maartje, Isis en Wendy hadden me opgegeven (ik had al zo'n voorgevoel!) Ik was gewoon de radio aan het luisteren, hoor ik daar ineens mijn moeder, die dus de telefoon beneden opnam! Hier, bij 7:00 - 8:00 rond 25:00 hoor je mij! Haha, mijn dag kon écht niet meer stuk!

Doordat ons huis helemaal open ligt door de verbouwing kon ik het niet echt vieren met familie en kennissen, maar al m'n vriendinnen zijn wel gekomen :) Wendy, Pascale, Fiona, Romy en ik waren al om 13:15 uit, dus wij hebben lekker broodje knakworst gegeten (H) Rond kwart voor 3 kwamen Isis, Maartje en Karlijn ook en toen hebben we bijna heel de middag in de kelder Guitar Hero gedaan, haha. Fiona en Pascale kunnen echt prachtig zingen. not, haha. De kelder lijkt op de foto heel licht door de flits van de camera, want het was eigenlijk gewoon donker ;) 's Avonds hebben we op mijn kamer pizza gegeten en dat was heel gezellig!

Ik heb trouwens 2 cavia's, een elektrische tandenborstel (ja, dat wilde ik graag :P), een boek en Ben & Jerry's Cookie Dough van mijn ouders gekregen. En chocolaatjes en Ben & Jerry's New York Super Fudge nogwat van Wendy :) De cavia's zijn niet echt alleen van mij (want dat zou betekenen dat ik ze dan ook altijd moet verschonen enz.) maar ik mocht wel de namen bedenken haha :) Ik presenteer u : Betsie en Hektor!!


haha, zijn ze niet lief :)
's avonds moest ik nog wel leren voor frans en economie, maar dat maakte niet uit want het was een hele leuke dag! Een heel verslag vandaag, maar dat mag als je jarig bent :D