Pagina's

25-03-2011

Zaterdag 19 maart (78/365) Only 287 Left


Vandaag hadden we bij Romy thuis een high tea en een slaapfeestje! Iedereen had wat lekkers meegenomen voor de high tea. Ik had worstjes in bladerdeeg gemaakt (op de basisschool trakteerde ik dat élk jaar met mijn verjaardag, want het is heul lekker :) en satéprikkertjes met een snoeptomaatje, stukje komkommer (ik kon die blaadjes niet vinden :P) en mozzarella :) Er waren ook nog gevulde eieren, cakejes, baklava, m&m's, soort van schuim-taartjes, truffels, koekjes, en nog veel meer :) Haha, als ik naar die foto kijk krijg ik alweer honger!
Van links naar rechts is het op de foto : Wendy - Romy - Maartje - Isis - Karlijn - Pascale - Fiona - Beau. 's Avonds had iedereen gewoon weer honger dus toen hebben we nog wat pizza's naar binnen gewerkt :)
Dit sloeg trouwens echt alles, jummie, lekker :