Pagina's

14-05-2011

Vrijdag 13 mei (133/365) Only 232 Left


Vandaag hadden we een frans so, een wiskunde repetitie, vrijdag de 13e én het WAS kolderdag. Was, want onze school had het ineens afgelast vanwege discrimineerde teksten ofzo? Vreemd. Frans ging wel goed geloof ik, en van wiskunde weet ik het niet.. Na school hadden we (als ik 'we' zeg, moet je er meestal maar gewoon vanuit gaan dat ik Wendy,Fiona,Maartje,Karlijn, Isis,Pascale,Romy en mezelf bedoel :) een housewarming party bij Isis :) Tussendoor moest ik nog wel even naar badminton, maar het was heel leuk! We hadden brooddeeg om zelf broodjes te bakken bij het vuur, en marshmallows :D 's Avonds rond half 11 teruggefietst op de fiets van Isis, want ik had geen licht, slim.
-btw, kijk even naar mijn armen, en naar die van Romy... ô.o-