Pagina's

17-10-2011

Zondag 16 oktober (289/365) Only 76 Left


Pascale belde me vandaag op of ik zin had om mee te gaan naar het strand. En aangezien het lekker weer was, en vakantie (i.v.m. huiswerk..), vond ik dat wel een goed idee :) Uiteindelijk gingen we met z'n 4'en met de metro/bus/tram naar Scheveningen en zijn we daar lekker uitgewaaid. Ik had een flesje bellenblaas gekocht en boven op de bungeejump-toren op de pier heb ik mooie belletjes staan blazen, hahaha. We hebben ook nog wat lekker gegeten en heeeel lang zitten k(l)etsen (grapje, grapje..) op het strand. De dag zou natuurlijk niet compleet zijn zonder een ijsje, dus die hebben we ook nog gehaald :) We hebben bij Karlijn thuis lekker pizza op en daar ook met z'n 4'en gelogeerd :) Dat werd nogal laat, maar het was wel heel gezellig!