Pagina's

24-12-2011

Woensdag 21 december (355/365) Only 10 Left

School was vandaag saai, maar 's avonds was het kerstgala! Het was in café Beurs, in Rotterdam. De zaal was heel gezellig, maar we waren met veeeel te veel mensen, en de garderobe was verschrikkelijk slecht geregeld. Er zijn mensen flauwgevallen, en eerste-klassers die om half 12 naar huis moesten, waren pas half 2 thuis door de lange wachtrij bij de jassen. Gelukkig had ik geen jas bij me, dus heb ik nergens last van gehad ;) Het werd eigenlijk ook pas leuk toen de 1e en 2e klassers weg waren. En toen heb ik gezellig met vriendinnen bij heel de klas staan dansen, en bij andere mensen :)
Hieronder heb ik nog een foto van hoe ik er uiteindelijk uit zag. Ik kijk een beetje vreemd en je ziet het eigenlijk niet heel goed, maar .. ;

 (ja het kaartje hangt nog aan mijn broek, die heb ik er wel afgeknipt hoor, haha)