Pagina's

16-12-2011

Zaterdag 10 december (344/365) Only 21 Left


De zaterdag begon weer lekker typisch met werken. En toen ik nét huiswerk wilde gaan maken, stonden de oude buren voor de deur. Onder andere Paul, hij is ongeveer net zo oud als ik en van m'n 3e tot 11e heb ik echt elke dag met hem doorgebracht, haha. Pascale vroeg of ik even meeging naar dorp, dus toen nam ik Paul maar mee, haha. Daar hebben we nog even een oliebol gegeten en toen ze allemaal weer naar huis waren, heb ik me lekker warm aangekleed als herder. Ik moest van 7 uur tot 10 uur namelijk 'herder' spelen in de kerststal op dorp. Ja, ik hoor jullie lachen. Het was weer zo'n actie van de scouting. Het was uiteindelijk nog wel gezellig, en daarna ging ik met een paar van scouting + Fiona + Pascale nog wat drinken in het Centrum op dorp. Dat was nog heel gezellig :) Pascale en Fiona bleven bij mij logeren, en rond 1 uur waren we weer thuis. En toen was het nog heel uuuhm. grappig :')