Pagina's

05-12-2011

Zaterdag 26 november (330/365) Only 35 Left


Ik moest vandaag natuurlijk eerst nog werken van 7 tot 9 's morgens, en daarna moest ik om half 10 verzamelen bij een café op dorp. Daar werd ik helemaal geschminkt en verkleed als Zwarte Piet, haha :) Van 12 uur tot 4 uur heb ik samen met Marika (van scouting, dit hele sinterklaas-gebeuren was ook van uit de scouting) over dorp rondgelopen, wel 200x gevraagd 'ben jij nog wel lief geweest dit jaar?' en 'Wel je schoen zetten vanavond hé!', met minstens 30 kinderen op de foto geweest en zeker 300 handjes strooigoed uitgedeeld. Het is wel heel grappig dat je als Zwarte Piet zoveel voor elkaar krijgt, haha. We hebben in ruil voor een handje pepernoten bij verschillende winkels een bak kibbeling, chocolaatjes, stukken worst, allebei een cola en allebei een loempia gekregen, hahaha. Het was echt heel grappig, en volgend jaar ga ik het zeker weer doen! Zo leuk om te zien hoe blij al die kindjes er van worden, en ik vond het zelf ook echt heel leuk! :)