Pagina's

26-04-2011

Donderdag 21 april (111/365) Only 254 Left

WARNING : 18-4 19-4 20-4 & 21-4 WORDEN ENORME LONDEN-FOTO-VERSLAGEN!


Om half 9 moesten we vandaag beneden klaarstaan met onze koffers. Ik heb al m'n spullen er gewoon ingepropt, dan mag m'n moeder het thuis wel weer uitzoeken, haha. Op dit bed sliep ik met Fiona (onder) en Wendy (midden). We gingen na het ontbijt onze koffers inladen en daarna naar het Buckingham Palace, het paleis van de koninklijke familie. We kwamen daar eigenlijk voor de changing of the guards, maar dat ging niet door. Ineens kwamen er allemaal paarden van achter het paleis, want de koningin bleek jarig te zijn!



En toen kwam ineens de koningin zelf in een auto het plein op rijden. Ik heb er een foto van kunnen maken :) Ze zit op de achterbank te zwaaien, in een blauw/groen pakje. 


Dat was wel heel leuk om mee te maken, haha! :D De guards stonden er natuurlijk nog wel, maar de wisselceremonie ging dus niet door.


Na het eten in een parkje splitste de groep : de ene helft ging naar Chelsea, en de andere helft ging nu naar de London Tower. Ik dacht dus serieus dat dat een toren was ofzoiets, maar het is een museum. Een behoorlijk saai museum. Naast het museum werden er 62 kanonskogels afgeschoten, als eerbetoon aan de koningin. We zijn daar ook nog op de foto geweest met een guard.


We konden ook de Tower Bridge zien : )


Om 2 uur moesten we weer verzamelen, en toen kwam het leukste moment van de week... SHOPPEN! :D We mochten van 14:00 tot 20:30 zelf door London lopen! Je mocht met de metro overal heen waar je maar wilde (in Londen ;) en elke winkel in die je maar wilde! We gingen eerst langs de Primark om snel even slippers te kopen, want we hadden heel veel last van onze voeten!
Londen is een enorme stad met heeeel veel kleding, maar waar slaagt Beau? In de vertrouwde H&M natuurlijk. Ik heb er 2 paar schoenen gekocht, een jurkje, een topje, een nagellakje en een vestje :) We zijn ook nog langs de StarBucks geweest, dit was voor mij de eerste keer, maar ik (en nu krijg ik boze reacties..) vond er niet zoveel aan. De verkopers waren echt verschrikkelijk, en de winkel zelf was nou ook niet echt relaxed. Ik had een chocolade iets, en die smaakte na 15 slokken nergens meer naar. De chocolade muffin was wel heel lekker (Y)


Om 20:30 kon je bij de leraren 10 pond halen (per persoon!) en mocht je zelf je eten gaan kopen. Iedereen zat natuurlijk bij de McDonalds, haha. 


Daarna gingen we met z'n allen voor de laatste keer met de underground terug naar Kensington, naar de bus. 


Rond 10 uur reden we weg en toen ging iedereen lekker dromen over Londen :)