Pagina's

26-04-2011

Woensdag 20 april (110/365) Only 255 Left

WARNING : 18-4 19-4 20-4 & 21-4 WORDEN ENORME LONDEN-FOTO-VERSLAGEN!


Deze foto is gemaakt rond 00:45, dus vandaar dat hij bij deze dag staat :P We hebben met alle meisjes van de kamer gezellig 'een kampvuur' gemaakt. Maar dan in plaats van vuur, eten :) Jammer dat de leraren ons na 5 minuten al naar bed kwamen sturen, en dan blijven ze ook gewoon nog een half uur bij de deur staan. Laat ons nou gewoon even lekker zitten :')
's Ochtends werd ik wakker gemaakt door het brandalarm. Ik was echt de enige van de kamer die meteen rechtop in bed zat, en er al meteen uit klom. Hahaha, het was natuurlijk vals alarm, maar ALS het echt was, dan was ik waarschijnlijk de enige overlevende (Y)



Na het ontbijt ging ik met Bien, Nhu, Yasmina en Marit naar een voetbalveld in Holland Park (daar staat ons hostel middenin). Een paar mensen uit onze klas waren daar aan het voetballen, en daar kwamen we ook Maartje, Pascale en Romy tegen. 


Oh mensen, ik ben zo wit ;') Toch durfde ik het aan om in korte broek te gaan vandaag (we hadden het echt goed getroffen met het weer!), want anders word ik nooit bruin :P
We mochten kiezen of we naar de BBC studio's gingen of naar het Chelsea Stadion. De mensen die voor de BBC kozen, gingen daar vandaag heen. Ik ook :)


Het is echt een enorm groot gebouw, en we kregen er een hele leuke rondleiding! We hebben bijvoorbeeld in de hal gelopen waar Lady Gaga, The Beatles, Queen enz. ook allemaal zijn geweest. En we hebben in de kleedkamer gezeten waar Jennifer Lopez ooit in zat. Grote kans dat zij met haar kont deze wc heeft aangeraakt..
Ook hebben we bij de BBC een soort quiz-spel gedaan, dat ging met van die spullen die ook in echte tv-shows worden gebruikt. Ik mocht samen met Matthijs en Fiona dat spel doen :)


In Londen zijn natuurlijk ook musea, en school zou school niet zijn als we daar niet even heen gingen 8-) Het was HEEL groot, maar Maartje, Pascale, Karlijn, Romy en ik waren zo moe dat we alleen dit hoekje van het museum maar hebben gezien, haha. We hebben minstens een uur op een bankje gezeten (A)


Als ik er alleen al weer aan denk, begin ik al te gapen. Dus ik ga niet uitleggen waar het museum over ging, haha ;) Eigenlijk zouden we daarna naar NOG een museum gaan, maar gelukkig mochten we ook gaan winkelen, als we dat liever wilden :) Bij de Topshop heb ik nieuwe All Stars gekocht :) We hebben s' avonds voor de laatste keer in het hostel avondeten gegeten, en daarna gingen we naar de film. 


Je kon kiezen uit 3 films, en ik ging naar Red Riding Hood. Hij was niet heel leuk, maar het kon er mee door :) Popcorn maakt veel goed. 
Er was 's avonds geen tijd meer om te douchen en we gingen gewoon weer allemaal als voorbeeldige kindjes slapen. Laatste nachtje..