Pagina's

17-12-2011

Vrijdag 16 december (350/365) Only 15 Left


Ik had niet verwacht dat ik zó dicht bij het einde nog zou vergeten een foto te maken, maar dat kan dus gewoon :') Toch heb ik het nog wel leuk op kunnen lossen, want deze foto is precíes een jaar geleden gemaakt, tijdens het kerstgala van school! Ik ben diegene boven Isis (met nog wit, halflang haar, hahaha!). Toevallig heb ik deze foto vandaag (terug naar 2011) ook nog voorbij zien komen, omdat ik m'n fotomappen een beetje aan het legen was.
Ik had vandaag ook een toets economie, die volgens mij wel redelijk ging, en een toets wiskunde. Dat cijfer kregen we die middag alweer terug, en ik had een freaking f*cking omg 8,3! IK!
Sinds vanavond is Romy ook officieel lid bij mijn badmintonclub (H) We hebben gedubbeld met een paar oude mensen, hahaha.