Pagina's

01-01-2012

Zaterdag 31 december (365/365) Only 0 Left !

THE END.
Het einde. Ik ben gewoon driehonderdvijfenzestig dagen lang bezig geweest met dit project. En nu ben ik klaar! Ik vind het echt een hele prestatie, maar daarover komt later nog een stukje online :) Mijn laatste dag van 2011 was erg gezellig :) Ik liep heel enthousiast heel de middag rond met papillotten, zodat ik 's avonds weer krullen zou hebben. Helaas was het resultaat dreadlocks. Uiteindelijk heb ik er met moeite nog van wat kunnen maken, haha. Rond 8 uur kwamen er bij ons thuis allemaal vrienden van m'n ouders eten, en die bleven ook allemaal oud&nieuw vieren. Ik ging met Fiona en Pascale naar Pascale's buren, en daar hebben we de laatste uren van dit jaar weg zien tikken.
Ik zou nu zeggen : en wat er na 12'en is gebeurd, staat in het volgende stukje, maar laat ik het er nu toch nog maar even bij zeggen ;) We gingen met z'n 3'en + Isis naar het nieuwjaarsfeest in de sporthal vlakbij Pascale haar huis. Eigenlijk was het 16+, maar met een beetje lief lachen en 'oeps, ik ben mijn ID vergeten..' kom je wel binnen, haha :) Het was echt een super begin van 2012, maar daarover komt later meer, haha!