Pagina's

26-04-2011

Dinsdag 19 april (109/365) Only 256 Left

WARNING : 18-4 19-4 20-4 & 21-4 WORDEN ENORME LONDEN-FOTO-VERSLAGEN!


Iedereen was weer een beetje uitgerust, en om 10 voor 8 moesten we ontbijten. Ik hoopte al dat we elke ochtend zo'n typisch Engels ontbijtje zouden krijgen. En gelukkig was dat ook zo! Aaah, dit vind ik echt zo lekker :) Ik was bijna bang dat ik te veel zou eten, en dat het er bij de London Dungeon dan weer uit zou komen, want daar gingen we daarna heen ;) Het is allemaal echt héél mooi gemaakt, en het was ook zeker wel eng! Onderweg moest je ook in een bootje, en op het einde kwam je in een soort 'vrije val'-attractie. In Amsterdam zit ook een Dungeon, dus daar wil ik nu ook heel graag heen!
We kregen ook iedere dag een lunchpakketje mee van het hostel, en die aten we dan met z'n allen ergens in een parkje op :)



Na het lunchen gingen we in groepjes een hop-on-hop-off tour doen, met zo'n open dubbeldekkerbus. Het was de bedoeling dat je minstens 3x in en uit zou stappen bij verschillende haltes, en er foto's van zou maken.


Karlijn, Wendy, Pascale, Fiona, Romy, Isis, Maartje en ik waren in een keer doorgereden naar Oxford Street, waar de Primark zit. Daar ben ik in totaal volgens mij maar een kwartiertje in geweest, want ik vind het echt een VERSCHRIKKELIJKE winkel! Aan de overkant zag ik de Superdrug, en daar heb ik een paar BarryM nagellakjes ingeslagen :D


Daarna wilden we weer verder gaan met die hop-on-hop-off tour, maar die bus kwam maar niet. Als er geen plek is om te stoppen voor zo'n bus, dan rijden ze ook echt gewoon door?
En in de underground (metro, maar underground klinkt leuker) was een ongeluk gebeurd, dus dat zou heel verwarrend zijn. Uiteindelijk hebben we ons toch door de menigte de underground in kunnen krijgen, want ook de deuren van de underground sluiten ze gewoon als het te druk wordt..?


We zouden sowieso al te laat terug zijn bij de groep, dus natuuuurlijk konden we er niet zo makkelijk vanaf komen, want we hebben nog ongeveer 5-7 minuten vast gestaan onder de grond. Zonder station. De underground in Londen is ook heel slecht. Het is allemaal wel heel goed geregeld (je hoeft maximaal maar 2 minuten op de volgende te wachten), maar de subways zelf zijn niet goed. Het is echt net een achtbaan. Als dat in Nederland zou gebeuren zou iedereen spontaan op alle knopjes gaan drukken.

Na een tijdje hadden we onze klas weer gevonden en toen zijn we met z'n allen terug gegaan naar het hostel. Daar hebben we weer gegeten, en daarna gingen we naar een musical.


We gingen naar Thriller Live, van Michael Jackson dus. Er zat niet echt een verhaal in, want er werd alleen maar gedanst. De eerste helft was echt doodsaai, maar na de pauze hebben we gewoon als debielen helemaal mee staan dansen, dus toen was het wel leuk :D We hadden trouwens zulke slechte plekken dat er gewoon verrekijkers aan onze stoelen hingen, zodat je het beter kon zien. Maar daar moest je dan wel weer een pound voor overhebben :')
In het hostel heb ik nog even met Pascale gedoucht (ja, echt :P) en daarna hebben we nog gezellig met heel de kamer bij elkaar gezeten. Daar heb ik wel een foto van, maar die is eigenlijk op woensdag gemaakt, dus die komt morgen, haha!